Znaczenie aktywności fizycznej dla zdrowia neurologicznego
propagowanie jest przynoszÄ…cÄ… efekty formÄ… zachÄ™cenia nabywcy do zaciekawienia towarem, usÅ‚ugÄ… lub markÄ…. rozpowszechnianie i zachÄ™canie do zwrócenia uwagi na konkretny wyrób to reklama. Jest ona skierowana jedynie na interesy okreÅ›lonej firmy – wypróbuj ANCHOR. Oznacza to, że tworzÄ…c, a później wyÅ›wietlajÄ…c krótki film reklamowy, można tylko zachwalać, zachÄ™cać i przedstawiać towar swojej marki, bez porównaÅ„ z tym samym towarem innego producenta. Tak wyglÄ…dajÄ…ca forma reklamy jest zakazana. nie można pokazywać marki rywalizujÄ…cej w swojej reklamówce, bez wzglÄ™du na to, czy chcemy jedynie o niej nadmienić, czy także, co jest niedozwolone zniesÅ‚awić konkurujÄ…cÄ… na rynku jednostkÄ™ bÄ…dź też jej wyrób. Można jednakże użyć sformuÅ‚owania o bezkonkurencyjnoÅ›ci wÅ‚asnego wyrobu w stosunku do innych, bez podania rzeczowych konkurentów. wyjaÅ›niajÄ…c to,można o swoim wyrobie twierdzić czy wypisywać, że jest on idealny w branży, że jest numerem jeden, że jedynie ów wyrób speÅ‚ni oczekiwania klienta. Nie można tutaj odbiegać odzgodnoÅ›ci z rzeczywistoÅ›ciÄ…, ale wÅ‚aÅ›nie taka forma jest tolerowana.
1. Metody
3. Post
4. PrzeglÄ…daj