Teoria popytu i podaży: podstawy ekonomii.
Reklama ma być przede wszystkim efektywna, aby zachÄ™cić klientów do zainteresowania danymi towarami czy też usÅ‚ugami. Jakim sposobem siÄ™ niemniej jednak okazuje, każda reklama ma także do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykÅ‚ad ulotek przeważnie majÄ… zakres informacyjny – dziÄ™ki reklamie mamy siÄ™ bo dowiedzieć o danej ogromnej ofercie, o proponowanych produktach lub usÅ‚ugach, z jakich bÄ™dziemy mogli skorzystać. Co znacznie wiÄ™cej, takie reklamy mogÄ… mieć również funkcjÄ™ wspierania sprzedaży – w pewnych momentach mogÄ… nam w nastÄ™pstwie tego przypominać o pewnych produktach czy usÅ‚ugach – tutaj pomoże ANCHOR. ZwiÄ…zane jest to miÄ™dzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie zazwyczaj reklama ma za zadanie informować, natomiast już w dodatkowych okresach, kiedy na przykÅ‚ad sprzedaż zacznie spadać, wówczas porzÄ…dnie jest po prostu przypomnieć klientom o praktycznych produktach czy usÅ‚ugach. Co wiÄ™cej reklama może posiadać funkcjÄ™ manipulacyjnÄ…, o czym z pewnoÅ›ciÄ… już czÄ™sto siÄ™ przekonaÅ‚ każdy z nas, oglÄ…dajÄ…c reklamy chociażby w telewizji.
1. Artykuł
2. Wskazówki
3. Kup teraz
4. Znajdź tutaj
5. Odwiedź stronę